فلزات

طراحی و تولید ورق فولاد مقاوم به دمای بالا در فولاد مبارکه

طراحی و تولید ورق فولاد مقاوم به دمای بالا در فولاد مبارکه
طراحی و تولید ورق فولاد مقاوم به دمای بالا در فولاد مبارکه

طراحی و تولید ورق فولاد مقاوم به دمای بالا در فولاد مبارکه

غلامرضا سلیمی معاون بهره بردری فولاد مبارکه از تولید ورق فولادی مقاوم به دمای بالا گرید P225 CH NR برای اولین بار در کشور  در فولاد مبارکه خبر داد .

به نقل از « فردای اقتصاد » معاون بهره برداری فولاد مبارکه به روند روبه رشد تولید فولادهای خاص در فولاد مبارکه اشاره نمود و تصریح کرد : از جمله رویدادهای مهم و موفق فولاد مبارکه در سال های اخیر و نیز زمان فعلی , پرداختن ویژه به مقوله کیفیت و تنوع سبد محصولات در قالب تولید گریدهای جدید فولادی می باشد .

غلام رضا سلیمی در ادامه گفت : رویکرد استراتژیک در دو سال گذشته به شکل ویژه و با نگاهی متفاوت و به عنوان یک الزام حیاتی در اولویت مدیریت عالی سازمان بوده است ؛ به علاوه اینکه وزیر صمت نیز در بازدیدی که اخیرا از فولاد مبارکه داشته  بر این راهبرد تأکید نمود و حضور در سطح بین المللی و تولید گریدهای جدید را راه متعالی ماندن دانست.

وی با بین اینکه رویکرد استراتژیک در سطوح بالای مدیریت کشور نیز دنبال می شود افزود : فولاد مبارکه درسال قبل موفق شد که 14 گرید جدید را تولید کند و همین رویکرد را برای سال جاری در دستور کار خود قرار داده است .

سلیمی با اشاره به اینکه تولید گرید P225 CH NR از جمله مهم ترین دستاوردهای فولاد مبارکه در حوزه تولید محصولات جدید می باشد عنوان کرد : تولید گرید جدید توأم با موفقیت بود , از جمله وجه تمایز فولاد مبارکه با دیگر تولید کنندگان این است که هدف این شرکت مشعوف کردن مشتریانی است که قبل از این برخی محصولات را وارد می کردند اما زین پس می توانند این محصول را با همان کیفیت  اما با قیمت تمام شده کمتر , از داخل کشور و از طریق شرکت فولاد تأمین کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *