فلزات

میلگردهای ارزان و با کیفیت بازار کدامند ؟

میلگردهای ارزان و با کیفیت بازار کدامند ؟

میلگردهای ارزان و با کیفیت بازار کدامند ؟

میلگردها از جمله مصالح اصلی در صنایع مختلف محسوب می شوند و مهم ترین کاربردشان در ساخت و ساز است هدف اصلی استفاده از آرماتورها در ساخت و ساز افزایش مقاومت سازه از طریق افزایش مقاومتی بتن است اما افرادی که اقدام به خرید این مقطع می کنند قطعا به دنبال خرید میلگردی ارزان اما در عین حال با کیفیت هستند , در این صورت میلگردهای ارزان و با کیفیت بازار کدامند ؟ کدام کارخانه ارزانترین میلگرد را تولید می کند ؟ شرکت پترو فولاد استیل آرام با برندهای مطرح میلگرد 304 و 316 استیل در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش میلگرد چین ، هند و تایوان با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • میلگردهای ارزان و با کیفیت بازار کدامند ؟
  • تفاوت میلگرد ارازن و گران چیست ؟
  • عوامل مؤثر بر قیمت میلگرد چیست ؟
  • آیا میلگرد ارزان بی کیفیت است ؟
میلگردهای ارزان و با کیفیت بازار کدامند ؟

میلگردهای ارزان  با کیفیت بازار کدامند ؟

میلگرد میانه :

مجتمع فولاد میانه  در سال 1386 با هدف تولید 550 هزار تن مقاطع فولادی تأسیس شد این میلگردها با رعایت استانداردهای جهانی تولید شده و علاوه بر کیفیتی مطلوب قیمتی مناسب نیز دارند .

مجتمع فولاد خراسان :

در سال 1380 مجتمع فولاد خراسان به عنوان بزرگترین و مهم ترین تولید کننده فولاد در شرق ایران افتتاح شد این مجتمع عظیم به کمک جدیدترین تکنولوژی های دنیا و استفاده از نیروی آزموده در زمینه صنعن فولاد , میلگرد , آهن , بریکت و شمش آهن پیشتاز شد میلگرد این کارخانه به علت مقرن به صرفه بودن جزء محصولات محبوب است.

کارخانه فولاد سرمد ابرکوه یزد :

این کارخانه در سال  1391در کیلومتر 15 جاده ابرکوه تأسیس شد و اینکه در این کارخانه میلگرد بر اساس استانداد ملی ایران به شماره 3132 می باشد این مجتمع صنعتی با هدف احداث کارخانه نورد به ظرفیت سالانه 500 هزار تن انواع میلگرد و کارخانه فولاد سازی به ظرفیت سالانه 600 هزار تن شمش فولاد در زمینی به مساحت 150 هزار هکتار پایه گذاری شد .

فولاد البرز ایرانیان :

میلگرد یکی از اصلی ترین محصولات تولید شده در این شرکت است این شرکت در سال 1393 در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی اعم از میلگرد و تیرآهن با ابعاد و مشخصات متنوع مشغول به کار شد و در حال حاضر در رده بزرگترین تولید کنندگان میلگرد کشور و منطقه قرار دارد .

لوله استیل سایز 14 اینچ رده 10 شاخه 6 متری

میلگرد راد همدان :

اینکه میلگردهای ارزان و با کیفیت بازار کدامند ؟ نمی توان نمی توان به میلگرد راد همدان اشاره نکرد , میلگردهای این کارخانه در سال 1396 با هدف تولید انواع میلگرد آج دار ساخته شده و آرماتورهای راد همدان بر اساس استاندارد A3, A4 ساخته می شوند و با توجه به ابعاد خود قیمت مختلفی هم دارند میلگردهای رادهمدان بر اساس استاندارد تولید می شوند و این کارخانه مدارک مربوط به ارسال میلگرد ها را همراه محصول به مشتری ارائه می دهد.

آریان فولاد :

یکی از تولید کنندگان میلگرد با کیفیت و قیمت مناسب مجتمع آریان فولاد بوده که در قم واقع شده است  این کارخانه درسال 1385 به بهره برداری رسید , میلگرهای تولید شده در این کارخانه دارای علامت اختصاری ASCY بر روی بدنه بوده  این آرماتورها به صورت بندیل با وزن هر کدام 2 تن توزیع می شوند .

کارخانه میلگرد اصفهان :

از دیگر تولید کنندگان برتر میلگرد در کشور , کارخانه میلگرد اصفهان بوده که علامت اختصاری میلگرد آن ESCO است ,این کارخانه را می توان اولین تولید کننده میلگرد در کشور دانست که بزرگترین تولید کننده صنعت فولاد در کشور در این زمینه نیز است , این کارخانه از سال 1376 آغاز  و با ایجاد کارگاه های کک سازی , اگلومراسیون و کوره بلند شماره 1 در نیمه اول دیماه 1350 بهره برادی از مجتمع با تولید چدن آغاز شد , قیمت میلگردهای این کارخانه نسبت به عرضه و تقاضا متغیر است .

تفاوت میلگرد ارزان و گران چیست ؟

از مهم ترین تفاوت میلگرد ارزان و گران در بازار تفاوت در وزن این دو می باشد وزن میلگردهای استاندارد بر اساس جدولی به نام اشتال محاسبه و تولید می شود هر چه میزان وزن این محصول بیشتر باشد استحکام آن نیز افزایش یافته و قیمت بالاتری دارد .

عوامل مؤثر بر قیمت میلگرد چیست ؟

به اینکه میلگردهای ارزان و با کیفیت بازار کدامند ؟ اشاره کردیم در موارد فوق تنها چند مورد از کارخانه هایی که میلگرد را با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کنند را نام بردیم اما از دیگر عوامل تأثیر گذار روی قیمت میلگرد را می توان  قیمت تمام شده مواد اولیه , روش تولید , میزان عرضه و تقاضا در بازار , نوسانات داخلی شاخص بورس , سیاست گذاری های داخل کشور , هزینه های حمل و نقل , تغییرات نرخ ارز و نوع میلگرد دانست .

آیا میلگرد ارزان بی کیفیت است ؟

در همه کشورها مقاطع فولادی بر اساس استانداردهای مورد تأیید آن کشور تولید می شود در ایران هم کارخانه ها میلگرد را طبق این استاندارد  تولید می کنند : استاندارد روسی ( GOST5781  ) , استاندارد ملی ایران ( ISIR13132 )و یا آبا ( آیین نامه بتن ایران ) بر گرفته از استانداردهای EN اروپا ,  DIN آلمان , GIS ژاپن , ASTM آمریکا و ISO جهانی , در نتیجه می توان گفت تمام میلگردهای ارزان و با کیفیت بر اساس این استانداردها تولید می شوند این استانداردهای وزن , طول و اندازه مشخصی برای میلگرد تعیین می کند در صورتی که محصول کارخانه ای این استانداردها را نداشته باشد مورد تأیید سازمان مهندسی نخواهد بود از طرفی دیگر قیمت بالا به معنی بهتربودن نیست همان طور که در موارد فوق عنوان شد عوامل مختلفی در قیمت میلگرد تأثیر گذار هستند به عنوان مثال میلگرد شما می تواند با توجه به کاربردی که دارد قیمت کمتری داشته باشد و این به معنی کیفیت پایین آن نیست

خرید پروفیل استیل 304 ابعاد 50*50 ضخامت 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *